زیبا و متناسب با خواسته شما

درب کشویی زاویه‌ای بهترین راه حل برای ارائه زیبایی بصری به ورودی یک ساختمان مدرن است. این زاویه می‌تواند به سمت داخل یا بیرون ساختمان هدایت شود. با انتخاب هر کدام از جهت‌ها می‌توانید با یک درب کشویی زاویه‌ای اتوماتیک یک ورودی با سلیقه و شیک ایجاد کنید.

درب اتوماتیک زاویه‌ای تامارا برای ورودی‌هایی که به صورت گوشه‌ای هستند ایده آل بوده و تفاوت این درب‌ها نسبت به درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای معمولی یا استاندارد، زاویه بین 90 تا 179 درجه آن ایت که در طراحی های مدرن ساختمان‌ها، قدرت ایجاد ذهنیت مثبت و به یاد ماندنی به رخ می‌کشد.

همچنین برای برآورده کردن انتظارات شما، تیم تحقیق و توسعه تامارا همیشه سعی در طراحی بهترین و ایمن‌ترین درب‌های اتوماتیک کشویی مثلثی است.

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی یا زاویه دار
درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی یا زاویه دار

ویژگی‌های درب اتوماتیک کشویی مثلثی یا زاویه دار

تناسب ورودی ساختمان با معماری ساختمان، ایجاد وجه خاص به آن ساختمان می‌دهد. درب اتوماتیک زاویه دار تامارا جزو طراحی‌های به یاد ماندنی برای ورودی‌های شما خواهد بود به لطف چرخ های دارای پوشش لاستیکی قابل تعویض ، عملکرد بسیار آرام و راحت را ارائه می دهد.

این درب‌ها به لطف چرخ‌های دارای پوشش لاستیکی قابل تعویض، عملکرد بسیار آرام و راحت را ارائه می‌دهد.

زاوایه 90 تا 179 درجه، طیف انتخابی گسترده‌ای را در اختیار می‌گذارند. که برای طراحان و کسانی که به برند خود حساس هستند، بسیار جذاب است.

ایمنی درب اتوماتیک تامارا

همه تجهیزات درب اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی تامارا با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و با کیفیت بالا طراحی و تولید شده است. به گونه‌ای که تمام محصولات و خدمات تامارا با استانداردهای معتبر بین‌المللی تطابق دارد.

گارانتی و خدمات پس از فروش تامارا

تامارا به تکیه به کیفیت محصولات خود، یک دوره 36 ماهه (سه سال) کلیه تاسیسات جدید نصب شده را ضمانت می‌کند و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. دوره ضمانت از تاریخ نصب شروع می‌شود.

36

ماه ضمانت