زیبا و متناسب با خواسته شما

درب اتوماتیک کشویی منحنی یا قوسدار تامارا نمایشگر یک معماری خاص است که سبک و شخصیت سازه شما را به رخ بازدیدکنندگان می‌کشد. این نوع از سیستم‌ها شکوه و عظمت تحسین برانگیزی به ورودی‌های انتقال می‌دهد. درهای کشویی خمیده در مقایسه با درهای کشویی اسلایدی استاندارد، 40٪ عرض بازتری را ایجاد می‌کنند

همچنین برای برآورده کردن انتظارات شما، تیم تحقیق و توسعه تامارا همیشه سعی در طراحی بهترین و ایمن‌ترین درب‌های اتوماتیک کشویی شیشه‌ای قوسدار است.

ویژگی‌های درب اتوماتیک شیشه‌ای منحنی

کیفیت عالی و طراحی منحصر به فرد ، ترکیب کاملی را در محصولات تامارا رقم زده است. درب اتوماتیک کشویی قوسدار یا منحنی تامارا  بسیار هوشمند و از قدرت باورنکردنی برخوردار هستند. این سیستم‌ها توان بیشتری را در اختیارتان می‌گذارد، چرا که از دو مجموعه درب کشویی خمیده تشکیل شده است. با ظرفیت بالا و سهولت عبور، زیبایی منحصربفردی را ارائه می‌دهد.

ایمنی درب اتوماتیک تامارا

همه تجهیزات درب اتوماتیک شیشه‌ای تلسکوپی تامارا با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و با کیفیت بالا طراحی و تولید شده است. به گونه‌ای که تمام محصولات و خدمات تامارا با استانداردهای معتبر بین‌المللی تطابق دارد.

گارانتی و خدمات پس از فروش درب اتوماتیک کشویی منحنی یا قوسدار

تامارا به تکیه به کیفیت محصولات خود، یک دوره 36 ماهه (سه سال) کلیه تاسیسات جدید نصب شده را ضمانت می‌کند و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. دوره ضمانت از تاریخ نصب شروع می‌شود.

36

ماه ضمانت