طراحی درب اتوماتیک

دقیق و مدرن برای حسب نیاز شما

طراحی درب اتوماتیک متناسب با معماری ساختمان شما

ورودی‌های مکان‌ها و ساختمان‌ها همیشه مورد توجه و به عنوان نماد آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای ایجاد بهترین ذهنیت در بازدیکنندگان یک ساختمان، بایست متناسب با معماری به کار رفته در ساختمان ورودی را زیبا و مدرن طراحی کرد.

مجموعه صنعتی تامارا دارای تیم طراحی متشکل از مهندسین برق، مکانیک، عمران و معماران مجرب است و با اطمینان کامل درب‌های مورد نیاز شما را با توجه نوع معماری شما به بهترین نحوه ممکن طراحی می‌کند.

تسلط کامل به طراحی اجزای سیستم این امکان را به تیم تامارا می‌دهد که درب‌های اتوماتیک را بیش از دیگران متناسب با نیازمندی پروژه تطبیق دهد.

تامارا با اتکا به مهارت‌ها و خلاقیت تیم تحقیق و توسعه خود گزینه‌هایی متناسب با معماری محیط کار و زندگی شما را در طرح، جنس و رنگ‌های مختلف در پیش رویتان قرار می‌دهد

درب‌های اتوماتیک تامارا – ساده ، مدرن و مطمئن

امروزه انتظاری که از درب‌های ورودی هر ساختمان و مکان می‌رود، باز و بسته شدن راحت درب بدون لمس آن است. طراحی درب‌های اتوماتیک تامارا بر حسب استاندارهای روز دنیا بوده و تمامی خواسته‌های ورودی ها را برآورده می‌کند.

درب‌های تامارا دارای طراحی‌های خلاقانه و چشم‌نواز است و در بسته به نوع کاربرد آن در تمامی ورودی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و باعث زیبایی و ایمنی ورودی‌های ساختمان‌ها و محل‌ها می‌شوند.

سیستم‌های تامارا دارای گواهینامه کیفیت ISO 9001:2015 و گواهینامه استاندارد اروپا از TUV-INTERNATIONAL GROUP است و به صورت جامع تمامی انتظارات برای ورودی‌های ساختمان‌ها را برآورده کرده است.

گواهینامه استاندارد اروپا

طراحی درب اتوماتیک تامارا، دسترسی راحت برای هر نوع کاربرد

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای تامارا از لحاظ نوع کاربری و تنوع آپشن، مکانیزم‌ و ساختارهای منعطفی دارد و متناسب به شرایط محل نصب و استفاده‌ی کارفرما طراحی و تولید می‌گردند. این سیستم‌ها عبارتند از:

«سیستم‌های استاندارد رایج» «سیستم‌های مراکز صنعتی و کارخانجات»
«سیستم‌های هتل‌ها و رستوران‌ها» «سیستم‌های پایانه‌های مسافربری و فرودگاه‌ها»
«سیستم‌های برنامه‌پذیر زمانی اتوماتیک» «سیستم‌های مراکز درمانی، بهداشتی و بیمارستان‌ها»
«سیستم‌های مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌ها» «سیستم‌های پارکینگ‌های پرتردد و نمایشگاه‌های اتومبیل»
«سیستم‌های سفارشی ویژه و طراحی خاص» «سیستم‌های مراکز امینتی، تحقیقاتی و با شرایط خاص»